The Collapsed (2011)



 English HereKorte Inhoud
Het einde van de wereld is nakend. Een familie van vier wanhopige mensen tracht te overleven en proberen terug te keren naar hun voormalige woonplaats Dover's Bend. Om geen risico's te nemen blijven ze zo ver mogelijk weg van de bevolking en nemen ze hun toevlucht in het bos. Ze ontdekken dat er naast het gevaar dat andere overlevenden voor hen kunnen betekenen, een nog veel erger gevaar om de hoek loert. 

Genre : Horror/SF
Land
: Canada


Cast :
John Fantasia : Scott Weaver
Steve Vieira : Aaron Weaver
Anna Ross : Rebecca Weaver

Regisseur :
Justin McConell

Mijn mening
 
Slapeloze nacht , dus dacht ik : laten we maar eens een film kijken die vrouwlief zeker niet wil kijken ... euh ik had beter ook niet gekeken. Er was een begin en een einde en daar heb je het ook mee gehad. Absurd moment in de film : 4 leden van een familie op een panische vlucht voor weet ik veel wat omdat weet ik veel wat met de wereld is gebeurd, struikelend en angstig rennend door de bossen. En dan heeft de dochter 10 minuutjes privacy nodig ... OM HAAR BENEN TE SCHEREN ...
Dat sloeg bij mij alles. Flutfilm van het jaar dus ! 


Het verdict : 0 / 10
Links : IMDB , Moviemeter
  

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.