Assault on wall street (2013)

 English HereKorte Inhoud
Jim is een doorsnee New Yorker die een vredig bestaan kent met een goedbetaalde baan en een liefdevolle familie. Plots verandert echter alles wanneer de economie in elkaar stuikt waardoor hij alles verliest. Vol woede en razernij verliest Jim volledig het noorden en zoekt hij weerwraak voor dat wat hij verloren heeft in zijn leven.

Genre : Actie/Drama
Land
: Canada


Cast :
Dominic Purcell : Jim Baxford
Erin Karpluk : Rosie Baxford
Edward Furlong : Sean

Regisseur :
Uwe Boll

Alternatieve titel : Bailout : The Age of Greed

Mijn mening


Prima film. Ik ben er bijna zeker van, dat er heel wat mensen zijn die graag hetzelfde zouden willen doen met dat zootje bankiers,advocaten en wall-street witteboorden criminelen. Het geheel is redelijk actueel vind ik. Het ineenstorten van een persoon zijn leven door het ineenstorten van een kapitalistisch systeem waarbij er anderen zijn die zich verrijken op het financieel slagveld. Je zou voor minder beginnen flippen. 


Ik was aangenaam verrast door het einde. Toch een pientere security-man. Dat het een beetje te simplistisch en waarschijnlijk in realiteit nooit van zijn leven zo zou kunnen slagen, zie ik door de vingers. Maar qua avondplezier-vullende film vond ik het toppie


Het verdict : 6 / 10
Links : IMDB , Moviemeter 

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.