Movie 43 (2013)

 English Here
Korte Inhoud
Movie 43' is een komedie die bestaat uit diverse korte films, elk met een eigen regisseur en vele bekende acteurs.
Genre
: Komedie
Land
: USA


Cast :
Zie de volledige lijst hier

Regisseur :
Elizabeth Banks, Steven Brill, en anderen hier

Mijn mening

Iedereen spreekt hier over het "WTF-niveau" dat deze film heeft.
Yep, had ik ook na een tijd nl. "What The Fuck" ben ik nu eigenlijk aan het kijken ....

Het feit dat zo'n sterrencast hieraan meedoet is tweeledig (denk ik) :
1. Ze worden waarschijnlijk wansmakelijk vet betaald voor hun kortstondige medewerking
2. Als het allemaal totaal onbekende nobodies waren , was het niet eens in de zalen geraakt m.a.w. de marketing-afdeling wist waar ze mee bezig waren.



Was het de bedoeling om anarchistisch absurde humor in elkaar te boksen , dan zijn ze daar toch niet echt in geslaagd. "The Young ones" is puur anarchisme en "Monthy Python" is een toonbeeld van absurdisme. Dit was gewoon een cocktail van platvloerse kak en plas humor , doorspekt met seksueel getinte futiliteiten. Van de opgeblazen tetten van Halle Berry tot de teelballen bij Hugh Jackman, de iBabe met Richard Gere en de proza over het schaamhaar van Kristen Bell. De prot en vliegende slingerschijt scene in "Dumb and Dumber" was hilarisch. Hier was het gewoon ... euh ... dikke shit.


Waarom heb ik de hele film in godsnaam uitgezeten ? Omdat ik benieuwd was of het misschien beter zou zijn in de volgende sketch of dat het niveau nog meer zou dalen. De bloopers bij de aftiteling was een hoogtepuntje.

PS. Ik moet toegeven dat er eventjes een glimlach verscheen bij de Tampax reclame.


Het verdict 1/10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.