Dinoshark (2010)

 English Here
Korte Inhoud
Een baby dinoshark zwemt weg van een afgebroken stuk gletsjer in het arctisch gebied. De oorzaak ligt bij de opwarming van de aarde. 3 Jaar later is deze dinoshark een volwassen roofdier dat toeristen op zijn weg begint te vermoorden.
Genre
: Horror
Land
: USA


Cast :
Eric Balfour : Trace
Iva Hasperger : Carol
Aaron Diaz : Luis

Regisseur :
Kevin O'Neill

Mijn mening

Met verwondering heb ik deze film uitgekeken. Ik kan eigenlijk niet geloven dat dit een film uit 2010 is. Het leek eerder een mislukt experiment uit de jaren 70.
Vreselijk, amateuristisch,lachwekkend, abominabel slecht acteerwerk. De doorsnee homevideo ziet er beter uit dan dit vreselijk gepruts. Onvoorstelbaar belachelijke verhaallijn en verloop. Alleen het begin waar in 2 minuten het duidelijk wordt gemaakt hoe de "DinoShark" ontstaat is om je stuipen te lachen.


Ongelofelijk slechte trucages. Het bordkartonnen wezen ziet er vreselijk uit. De sequenties op afstand met de rugvin lijken wel uit het C-64 tijdperk en soms kloppen de ruimtelijke dimensies helemaal niet. De SE'n zijn zoals een bussel ajuinen .. je begint er spontaan van te huilen. Schaamteloze rip-off van "Jaws" bij momenten. Zelfs de soundtrack heeft er iets van weg. Met open mond keek ik er naar. 


Simpel besluit: zelfs als je het gratis kan bekijken ... niet doen. Als je een DVD-exemplaar ergens ter hand hebt ... niet bedenken ... smijt dit gedrocht zo ver als je kan weg
Aaaaaaaaargggh ... dacht niet dat ik het ooit zou zeggen. Maar dit was dus echt verspilde tijd die ik niet kan terugkrijgen.


Het verdict 0/10
Links : IMDB , Moviemeter 

Dinoshark (TV Movie 2010) on IMDb

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.