The Last Keepers (2013)

Genre : Familie
Land
: USA

Cast :
Zosia Mamet : Rhea Carver
Aidan Quinn : John
Virginia Madsen : Abigail Carver
Olympia Dukakis : Rosmarie Carver

Regisseur :
Maggie Greenwald

Korte Inhoud
Wanneer de tienerdochter van een teruggetrokken familie van kunstenaars verliefd wordt op een ongewone jongen op school, ontwaken er mysterieuze krachten en ontdekt ze oude familiegeheimen die haar leven voor altijd zullen veranderen.
Mijn mening
Na "Beautiful Creatures" (die ik overigens wel kon apprecieren) , Hansel & Gretel en Jack the Giant Slayer, kon dit sprookje , met een voor mij onbekende Zosia Mamet , er ook nog wel bij. T'is inderdaad een feelgood jeugdfilm voor op een regenachtige zondag, waarbij je tussen het dutje door eens kijkt hoe de film voortkabbelt m.a.w. wat een slaapverwekkende vertoning dit was.
Kort samengevat : weirdo meisje dat een beetje de outsider is op school tussen de jocks en babes die denken dat de wereld aan hun voeten ligt, ontdekt stilletjes aan haar gave, wordt verliefd op een gast die haar niet zo raar vind, dumpt hem , papt aan met een jock, tot ergernis van die zijn bimbo, om dan uiteindelijk terug te keren bij de uitverkorene nadat ze een bende nitwits na een autoongeval heeft laten verrijzen. Goh , uitermate spannend.

PS. Als iemand zo 3 loodzware stukken boomstronk voor mijn neus laat rondzweven, zou ik met een dik ei in mijn broek paniekerig schreeuwend het hazepad kiezen i.p.v. te zeggen wat een talent ze heeft


Het verdict : 2 / 10
Links : IMDB , Moviemeter
 

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.