Los Parecidos (2015)


 English HereKorte Inhoud 
1968, een afgelegen busstation op enkele uren van Mexico. Door het slechte weer rijdt er geen enkele bus meer. Een ramp voor de acht overblijvende passagiers, ze moeten de nacht samen doorkomen. En dan moet het ergste nog komen: ze horen op de radio dat de planeet geteisterd wordt door gevaarlijke zure regen...

Genre : Horror/SF
Land : Mexico

Cast

Gustavo Sánchez Parra : Ulises
Santiago Torres : Ignacio
Humberto Busto : Álvaro
Cassandra Ciangherotti : Irene


Regisseur  
Isaac Ezban

Mijn mening


Euh, ik ben niet helemaal zeker wat ik juist gezien heb, maar het was in ieder geval niet echt horror. Een soort "X-files" verhaal dat zich afspeelt in Mexico en een retro-look heeft meegekregen. Het verhaal zelf is compleet van de pot gerukt. Absurder kan volgens mij niet.



Het werkte alleszins meer op mijn lachspieren. Die ouderwetse sixties posters met Marilyn Monroe en The Beatles was werkelijk om je een deuk te lachen. Maar echt bekoren kon me deze film niet met het hysterisch acteren de hele tijd. Duidelijk dat Mexicanen niet echt vriendelijk met elkaar omgaan en even druk doen als hun Italiaanse medemensen. Ik vrees dat ik morgen al vergeten ben waar de film uiteindelijk over ging.

Los Parecidos kan je kijken op Netflix !





 
Het Verdict 4/10
Links : IMDB, Moviemeter

The Similars (2015) on IMDb

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.