12 Rounds: Reloaded (2013)

 English HereKorte Inhoud
Nick Malloy,een ambulancier, raakt verstrikt in een dodelijk kat en muis spelletje dat uit 12 rondes bestaat. Met een beperkte tijd en zijn vrouws haar leven dat op het spel staat, moet hij zien uit te vinden waarom hij gekozen is door de maniak door wie dit alles is opgestart.
Genre : Actie
Land
: USA


Cast :
Randy Orton : Nick Malloy
Brian Markinson : Heller
Cindy Busby : Sarah Malloy

Regisseur :
Roel Reiné

Mijn mening

Wat een vreselijk geacteerde B-film was me dit. Ik twijfel er niet aan dat de omtrek van Orton zijn biceps indrukwekkend zijn, maar van zijn acteerprestaties was ik totaal niet onder de indruk. Het is een soort "Saw" kloon maar dan voor doorsnee kijkers. 


Vreselijk kunstmatig aanvoelende vechtscenes, domme auto sequences waarbij het lijkt alsof al de anderen met een slakkengangetje rondreden. Een lullig wraak filmpje waar ik me nog altijd afvraag waarom die arme portier er bij betrokken werd in zijn sinister plan- Had hij evengoed al de andere gasten,obers en DJ op zijn lijst kunnen zetten. De aftiteling was nog het beste. 


Het verdict : 1 / 10
Links : IMDB , Moviemeter

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.