The Employer (2013)

 English HereKorte Inhoud
Vijf hooggekwalificeerde kandidaten solliciteren voor een felbegeerde baan bij de Carcharias Corporation, een machtige firma waarvan de zakelijke praktijken een mysterie zijn. Op de avond voor het laatste interview, worden ze allemaal ontvoerd en gedrogeerd. De volgende dag ontwaken ze opgesloten in een afgesloten ruimte zonder enige hoop op ontsnapping. Al snel wordt de ware aard van hun situatie onthuld wanneer ze een telefoontje ontvangen van de mysterieuze CEO van Carcharias. Het laatste interview is echter niet datgene wat ze hadden verwacht.

Genre : Thriller
Land
: USA


Cast :
Malcolm McDowell : The Employer
David Dastmalchian : James Harris
Paige Howard : Sandra Turner

Regisseur :
Frank Merle

Mijn mening

Kan iemand mij uitleggen waar het thriller gedeelte zich ergens bevond ? Ik heb in ieder geval de jump-forward-button op de afstandbediening gevonden.
Plaats 5 personen in een afgesloten ruimte met als opdracht , wie die ruimte levend verlaat krijgt een fatsoenlijke job aangeboden, en kijk hoe een persoon creatief kan worden met een riem, naaldhak, stuk GSM en rooster.
 

Wat een ongelofelijk nietszeggende film was me dit. Het acteren was om te huilen en zelfs het huilgedeelte van Willig was om te huilen.De rest van de kandidaten waren voor mij ook maar derderangs acteurs. Barslechte prestaties. Ergst van al vond ik het feit dat Malcolm McDowell hieraan meedeed. Van "A Clockwork Orange" naar dit misbaksel ... hoe laag kan je vallen.Waarschijnlijk een nieuwe trend in filmland : zet een bekende kop op de voorkant van een DVD-box zodanig dat er toch een minderheid zich de moeite doet om het te bekijken.Ik ben dus ook in die marketing-truc getrapt.


Iets wat ik heb meegenomen uit deze film : ik zal toch enige argwaan hebben bij een volgende sollicitatie. 1/10 voor mezelf voor de moeite om op Play te drukken.


Het verdict : 1 / 10
Links : IMDB , Moviemeter 

Geen opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Blogger.